Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Έχουμε ανοίξει το δικό μας φόρουμ / Παράταση στην προθεσμία υποβολής των φωτογραφιών

Με την ευκαιρία αυτή θέλουμε να σας ανακοινώσουμε και μια νέα προσπάθεια, ένα νέο φόρουμ για την φωτογραφία άγριας ζωής στην Ελλάδα ! Εχοντας απόλυτη επίγνωση του «ανταγωνισμού» από το facebook και παρ ‘όλη την σταδιακή παρακμή της ωστόσο πολύ καλής προσπάθειας του Greek Nature Photography Forum, συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι υπάρχει η ανάγκη για κάτι σαν το τελευταίο.
Ένα φόρουμ μπορεί να καλύπτει πολλές θεματικές ενότητες για την φωτογραφία κάτω από μια σκέπη και ναι μεν απαιτεί περισσότερο χρόνο από ένα «μου αρέσει» και ένα γρήγορο «σχόλιο» αλλά το αποτέλεσμα μπορεί να είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο και βοηθητικό. 
Τεχνικά θέματα για εξοπλισμό, λήψη φωτογραφιών στο πεδίο, επεξεργασία φωτογραφίας, συζήτηση πάνω στις φωτογραφίες του διαγωνισμού,  - όπως γιατί δεν πήγε τόσο καλά όσο περίμενα η φωτογραφία μου ? Τι είδαν οι άλλοι που δεν είδα εγώ ίσως επειδή δεν είμαι αντικειμενικός κριτής του εαυτού μου ? – φωτογραφίες ανά ενότητα, θέματα διατήρησης της βιοποικιλότητας και αρκετά ακόμη θα συνυπάρξουν σε αυτό το φόρουμ.

Αυτό που όμως είναι απαραίτητο για να αποτελέσει χρήσιμο και βοηθητικό εργαλείο για όλους μας, είναι η συμμετοχή από όλους μας.

Λόγω του τριημέρου δίνεται μια παράταση 4 ημερών στην προθεσμία υποβολής των φωτογραφιών για τον διαγωνισμό του Φεβρουαρίου. Οπότε μπορείτε να ανεβάσετε τις φωτογραφίες σας μέχρι την Παρασκευή 7 Μαρτίου.

Μιχάλης Κωτσάκης, Felix Rehsteiner


Εδώ είναι η σύνδεση με το νέο φόρουμ, παρακαλώ ρίξτε μια ματιά και εγγραφείτε για να συνδεθείτε: 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου